Dálnice spojující Sichuan a Tibet je se svými 5476 kilometry nejdelší v Číně. Za víc než 60 let po uvedení do provozu přispěla k vytvoření řady velkých i menších moderních měst, které poskytují nový život lidem všech etnických skupin.

Město Nyingchi se nachází v okrese Bayi a bylo vždy oblíbené turisty pro svou nízkou nadmořskou výšku, dobré ekologické prostředí a čistotu. V posledních letech se spoléhá na výhody dálnice spojující Sichuan a Tibet a železniční tratě Lhasa-Nyingchi, díky nimž zlepšuje městskou infrastrukturu.

Město Nyingchi v okrese Bayi.Changdu se nachází na severní linii sichuansko-tibetské magistrály a je důležitým městem ve východním Tibetu. Již od starověku je důležitým uzlem na starověké silnici Tang-Tubo a starověké cestě čaje a koní. Vzhledem ke své poloze v hlubokých horách byl však jeho rozvoj dlouhodobě omezen. Od roku 2012 s podporou centrální vlády a autonomní oblasti zde probíhá výstavba odpovídající velikosti jeho populace.

Změny ve městě Qamdo popsat jako „ohromující“: V minulosti měla městská oblast pouhých 4,6 kilometrů čtverečních a bylo zde jenom šest mostů přes řeky. Nyní je městský prostor téměř třikrát větší než dříve. Existuje zde celkem 13 mostů přes řeku a míra urbanizace města dosahuje 35 procent.

Sichuansko-tibetská magistrály od východu na západ prochází okresy Mangkang, Zuogong, Basu, Bomi a Gongbujiangda. Po dlouhou dobu v minulosti byla tato místa relativně malá a národní dálnice zde tvořila hlavní ulici s několika chodníky na obou stranách. V současné době už tato okresní města nejsou taková, jaká bývala. Bylo nově vybudováno mnoho výškových budov a ulic, některé kraje vybudovaly nové čtvrti. Během rušné turistické sezóny jsou zde plné hotely.

Zázemí pro turisty u jezera Ranwu.Jezero Ranwu v okresu Basu je slavné malebné místo ve východním Tibetu. V posledních letech byla urychlena výstavba infrastruktury a jezero se stalo vyhledávaných turistickým cílem. Vznikly zde nové restaurace, kavárny, základny pro obytné vozy, stanové tábory atd.